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Comparer les systèmes CRM pour trouver le meilleur CRM correspondant à votre entreprise

Notre comparaison CRM montre comment nous surclassons les autres systèmes CRM de premier plan

Comparaison CRM

Feature OroCRM SalesForce Sugar CRM MS Dynamics
Coût de la licence Enterprise
(25 utilisateurs - valable 3 ans)
$35,000 $54,000 $23,400 - $54,000 $34,200 - $68,400
Prix transparent Oui
Notre prix unique pour une licence Enterprise inclut toutes les fonctionnalités que nous proposons
Non
De nombreuses fonctionnalités de vente & marketing sont des options supplémentaires
Non
La tarification est proposée de façon échelonnée avec des restrictions et limitations à chaque échelon
Oui
La tarification dépend des applications qui sont ajoutées
Limitations de personnalisation Pas de limitations
Les utilisateurs ont accès au code de base et il n’y a aucune API payante cachée
Non
Le coût des API est excessif. Le coût annuel pour 150 000 appels est de 270 000 $
Oui
Le code utilise une technologie dépassée qui nécessite d’innombrables correctifs pour effectuer la moindre personnalisation
Oui
Le code n’est pas fourni avec le produit, ce qui limite les tentatives de personnalisation
Intégration native avec les plateformes e-commerce Oui
Dont Magento, WooCommerce, et PrestaShop
Limité Non Non
Support pour un CRM multicanal à travers toutes les interactions client Oui
Les données de tous les points de contacts client sont enregistrées
Non Non Non

Avantages d’OroCRM


Scalability to meet all business requirements

OroCRM is above the other best CRM systems when it comes to increasing sales and sales efforts in the various business sectors. Whatever systems are already in place, or if your business is in retail, financial services, or the insurance industry, the solution can be customized to meet all your business requirements.

360 ° vision of your client

OroCRM allows you to collect data from all customer interactions, including products viewed, emails received, requests for assistance created and more. All data is traced through multiple touch points, such as online B2B and B2C shops, social channels, POS systems and email campaigns, giving you a 360 ° global view of your customers.

Powerful tools and dashboards for Marketing

Data mining, segmentation, webtracking and integration with e-marketing tools all help sales teams increase conversions and increase sales. Recency, Frequency and Currency Value (RFM) analyzes can also be used to identify your most loyal customers. In addition, build dashboards and reports on marketing KPIs to track campaign success.

Manage sales from leads and opportunities

Collect detailed information throughout the sales cycle steps to improve sales forecasts, pipeline management and completion rates. In addition, store all sales interactions in a single record keeping system for complete account visibility.

What makes OroCRM the best CRM?

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